Inscripcions per les activitats de la Setmana de l’Esport
L’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm i totes les entitats esportives que engloben la Taula Sectorial d’Esports, organitzem un any més la Setmana de l’Esport a Sant Hilari. Una setmana que serveix per omplir d’esport i activitat física els carrers i places de Sant Hilari fomentant així uns hàbits de vida saludables entre la població.
Les activitats són gratuïtes però és imprescindible l’inscripció prèvia a través d’aques formulari per poder-hi participar. Cal emplenar un formulari per cada nen o nena que es vulgui inscriure.
Enllaç formulari: https://forms.gle/ knrsWfucQqbzWve49